the color just strikes me

Förra veckan rullade på, jobb och lite träning. I lördags firade vi söta Elin som fyllt 20. Blev en fet hemmafest med många gamla ansikten från högstadiet, sjukt roligt. Hade en liten middag och förfest hos mig med eve, mickan, jasmina och filip innan vi drog dit. Väl där blev det dans, dans och en massa skratt och bus. Lyckad kväll som slutade med en öm kropp och lite sår och igår mådde jag väl inte helt hundra. Blev en mysig söndagskväll hos jonas.
Har avrit helt död idag på jobbet, glömde flöjten hemma så brorsan var väldans gullig och mötte mig i vby för att jag skulle hinna till spelningen. Skönt att spela igen men man är riktigt ringrostig efter sommaren, och sen blev det ett danspass nere på gymmet. Nya koreografier med ny skön musik, grymt kul men har galet ont i höger ljumske? Får se hur det känns imorgon på kickboxningen. Nej nu väntar min underbara säng. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0