valborg

Hemma innan elva för att hinna med några timmars sol, smörjer in mig, sitter fem minuter och sen helt plötsligt är himlen full med moln? Detta är så typiskt när man för en jävla gångs skull faktiskt smörjer in sig. Avreaktion.

Igår var jag ner till skolan och hälsade på, så himla roligt. Var dagens överraskning och barnen blev helt överlyckliga när jag kom in. 27 urgoa ungar som sprang rakt in i famnen, har saknat mina busungar som fan. Var där i 3 1/2 timme innan jag drog hem. Blev en lugn hemmakväll hos jonas igår, sjuka som vi är. Men är redan mycket kryare så det är skönt, tycker inte om att vara sjuk. Idag blir det fotbollsmatch, blir lite av ett derby när grabbarna möter min polare olles lag. Ska bli späännade att se, får skjuts av marie också, himla gulligt! Därefter blir det att handla mat och sen fira in sommaren med tjejerna och boysen. Önskar mickan hade varit här, vi har alltid firat alla valborg ihop. Men har ju grymt sällskap så kvällen kan inte bli fel. Här lite från förra året. Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0