the best of me

Tjenare. Lite sliten idag. Blev stressigt igår men jag och sara kom till slut fram till angelicas middag. Träffade massa nya sköna människor, alltid lika kul! Drog vidare mot nattens puls och dansade loss med snygga 20åringen och sen dansade vi lite till. Har skitont i min vänstra fot när jag går på den, mindre skönt. Fick skjuts både in till stan och hem, underbart, och vi stannade på donken på väg hem. Bättre chaffis får man väl leta efter, hans enda krav var att vi skulle stanna och äta, nice eller vad? Tråkigt att sara fick feber och inte följde med ut bara. Riktigt rolig kväll måste jag säga, tack angelica! Ska snart hoppa in i duschen men först ska jag boka min bussresa upp till landet i påsk. Pratade just med mia, världens bästa moster. Gosh vad jag längtar.

Ikväll ska jag och jonas med min familj på teatern där pappas kusin är med och spelar, Karl den tolfte av august strindberg. Efter det ska vi ut och äta, blir nog riktigt trevligt. Men det som är roligast är att jag får träffa min älskling, har längtat efter honom. Vill åka nu så jag får pussa på hans fina kind. Fram till dess ska jag chilla med stort c. Love

Är så jädra sugen på en röd skinnjacka, pic sthlm streetstyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0