up is the only way

Grät bokstavligt talat floder igår. Mickan kom hit, vi pratade och hon fick sina presenter och sen fick jag skjuts till jonas, så gulligt av henne. Sen när jag knatade ner för backen och såg henne köra iväg var det som att vrida på en kran. Jag kunde verkligen inte sluta gråta, grät och grät, fortsatte hela kvällen. Kom några tårar imorse också. Har sett helt förstörd ut hela dagen och haft bajsont i huvet, men vad gör man. Mår bättre nu, har fått finmycket stöd från alla mina fina också. Nu är jag hemma och ska snart bege mig till balkanbiffen. Fick nyss ett sms om att mickan nu är framme med ett helskönt gäng, de har redan börjat shota och hon befnner sig i paradiset. Då känns det redan lite bättre att hon har det så bra. Nu känner jag mig så otroligt glad och hoppas att hon får en vild första natt. Festa lite åt mig och balkanbiffen också babe, själv ska vi till solarieöarna ikväll. Yes nu kom pappa hem med bilen också. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0