till min bästa vän

Så är det dags, imorgon åker du på ditt livs äventyr. Du kommer träffa så många underbara människor, få så många härliga upplevelser. Du kommer blomma ut än mer, bli starkare, hitta dig själv och kanske dina drömmars plan. Allt väntar dig där, jag är så otroligt stolt över dig och glad för din skull. Ingen förtjänar det mer än du, så åk nu på dina drömmars resa och lev livet. Saknar dig redan, det knyter sig i magen och får svårt att andas när jag tänker på att du inte kommer finnas fem minuter ifrån mig. Kommer bli konstigt att inte vara med dig på valborg, midsommar och min födelsedag. Men tiden kommer gå fort, och snart hälsar vi på dig min älskade vän. All lycka och kärlek till dig, älskar dig <3

Vi har så många minnen ihop, här har du lite av det bästa från våra år ihop hjärtat

Elverket i 8: an



Hälsingland 08

En av många vilda partynätter

Saknad blir du av alla








Första fredagen  i gymnasiet tjejer















Vi har gjort många galna grejer tjejen, och fler kommer det bli

Balkis och jag kommer sakna dig så

Tur att fyllesmurfen och balkanbiffen har varandra

Vi får hitta på egna bus utan dig så länge


Så åk nu ut på äventyret så ses vi snart bästis, all kärlek och lycka till dig <3

Kommentarer
Postat av: mickan

fina underbara älskade bästa vän. Tack för att du är världens bästa, tack för ett fin inlägg, för en trevlig middag, för fina presenter, för ett världens bästa avslut. Vi ses snaaaart igen, tiden går fortare än vad man tror. Det känns länge, men icke! Nu svider tårarna i ögonen <3

Du är bäst, love you <3

2011-04-03 @ 19:13:35
URL: http://obsessedwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0