såg solen gå ner igen

Redan har den här måndagen flugit förbi. Har mått prima idag måste jag säga, haft det grymt lugnt på jobbet och hunnit dansa ett grymt roligt pass. Sitter här och känner hur sängen kallar, men ville bara berätta om min braiga dag. Småsmsat med mina fina hela dagen och hade sån tur att jag fick prata med mickan på chatten, lycka! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills jag får hälsa på min sessa i paradiset. Bra dag, ser fram emot helgen. Ja hela veckan faktiskt. Varje dag ska jag göra något kul. Imorgon blir det flöjt och spinning, på onsdag släpps harry potter som ska ses dirr med mi amore, torsdag boxning och sen har vi fredag, noche de romantica, och på lördag ska jag och jasmina hitta på något kul med mickans småsystrar, troligtvis skansen och sen ska hon och jag hitta på egna bus. Veckan kommer nog flyga förbi, bra blir det i alla fall. God natt.

Snart är det sommar, har varit 15 grader idag, lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0