reading at the end

Kom hem igår i bra tid från landet. Har haft det superskönt uppe i hälsingland, varmt och soligt. Så vad har jag gjort? Tiden har ju gått så fort. Resan min började med att sitta ihopklämd bredvid en tjock gubbe som satt och snarkade större delen av resan. Men tiden gick fort och snart var jag framme. Blev en god natts sömn och på fredagen högg jag och pappa ner träd och donade ett par timmar. Riktig gårdskarl var jag, bra träning! Solen sken så blev lite solning tillsammans med moster och morbror som stannade på middag också.
     Lördagen var det ju påskafton, fick två gulliga ägg av brorsan, dels godis och sen middag och bio! Blev en tur på stan och sen påskmiddag hos mia och tobbe, riktigt gott och trevligt. Har varit en nykter helg också, mycket roligare att köra så oj vad jag har fått köra hehe.
     Söndagen var lugn, vi solade och chillade, åt gott och promenixade. Tidig uppgång igår så var hemma strax efter tolv, körde en del ner så bilresan gick ju skitfort. Har haft det superskönt uppe på landet. Hade kunnat stanna mycket längre.

Så nu är jag som sagt hemma igen och ska ta det lugnt på min lediga vecka, eller inte. Idag har jag haft häcken full, lunch hos jasmina (hur fan kan man vara så snygg som hon, ett mysterium), varit hos en liten doktor som sa att allt var finfint, tränat och sytt upp min långklänning (ni vet korta människor får sy om kläderna). Imorgon blir det morgonträning, fika med saman, sen middag med söta evelina. Ni ser, häcken full. Blir förhoppningsvis en härlig eftermiddag med jasmina på torsdag innan boxningen och sen på fredag en heldag på mitt gamla jobb. Sen på lördag är det valborg, herregud, redan maj? Sjukt konstigt att inte fira med mickan, tur att jag har min balkis. Saknar min mickan väldigt mycket just nu. Skickar lite kärlek härifrån stumpan.

Min lediga vecka blir inte så ledig, men när ska man annars hinna med allt egentligen? Får ju iaf sova lite längre och göra en massa skoj om dagarna. Minus att jag inte lyckats ta mig så mycket tid för jonas den här veckan bara. Plus för att jag hjälpte till att bygga hans ikeabyrå igår kanske? Pratade nyss med honom i telefon, då försökte han vara lite extra gullig så att jag inte skulle skriva något alltför elakt om honom. Men har man en ursöt kille så har man, för han är ju väldans gullig min jonas. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0