något stort på gång

Kära dagbok, jag har fått en fet förkylning och mår apa. Trotsar detta för idag ska jag ha en heldag med kära jasmina, blir picknick på djurgården i den underbara solen, näää juste, då kan man ju inte stanna hemma. D-vitamin är ju bra vetja, ska skippa sminket och få en massa färg. Fast är ju mycket snyggare med smink. Hm.

Gårdagen var väldans bra, promenixade och satt längs vattnet med saman i stan och sen blev det middag med min eve, så himla mysigt vi hade det. Kände hur mycket sämre jag mådde timme för timme under dagen. Men med mat i magen och lite piller av eve blev allt mycket bättre. Vi har stora planer för sommaren, och vi är inte lite taggade kan jag ju säga. Så fort vi kom hem började vi söka för fullt, blir en bra sommar gott folk, kommer nog bo i min resväska, inte helt fel. Nu ska jag lyssna vidare på satan i gatan och fixa. Love

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0