look how they shine for you

Sunday. Sov länge med min älskling, somnade om och sov lite till. Åt en lång frukost, myste och busade innan han begav sig hemåt. Satte mig i lä på framsidan i solen med kofta och skinnjacka, fick ta av mig bägge till slut för att det blev för varmt, usch vad hemskt. Eller inte, fick tom lite färg! Började på min bok som jag köpte till mickan också. Helt underbart att sitta i solen och läsa. Åkte sen till plantagen med mammi&pappi, köpte en fin blomma som nu står här och pryder mitt skrivbord.
Blev sedan storhandling, mat och krämer ni vet. Träffade eva också. Men oj vad ont jag fick i magen, varannan månad får jag sjuka kramper, hade så ont att tårarna brände bakom ögonen. Fick peta i mig en massa alvedon och så låg jag bara på sängen med en kudde på magen och krampade i en timme innan jag kunde andas igen. Men nu känns det bättre när pillrena kickat in.
Och när jag ändå håller på att klaga så har jag gjort illa min vänstra fot rejält, troligtvis är det väl en spark från träningen i torsdags. Den är svullen och gör ont att gå på, och vissa rörelser känns det som att foten ska brytas, tummen upp på den va? Har hur som helst haft på voltaren nu så det känns lite bättre men är orolig för hur det ska gå att jobba i nio timmar imorgon. Det ordnar sig nog med mer voltaren.

Teatern igår var bra och middagen mysig. Trevlig restaurang med riktigt god mat, var ändå hemma i skön tid, både jag och jonas var trötta från våra äventyr kvällen innan. Sov riktigt gott. Nu väntar en lång skön dusch och sen ska jag mysa med te. Blev en riktig viktoriadag idag. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0