give me more

Gick och tyckte lite synd om mig själv på jobbet i fredags, knaprade alvedon men glad var jag att halsen inte gjorde ont i alla fall. Trött som få fixade jag tilll mig och begav mig till skolan. Precis när jag gick in blev jag skitnervös, ringde sara för att få sällskap in men hon var långt borta, jävlar. Skakade av mig det och gick in, gick ju jättebra, ibland är man bra töntig. Hade hur som helst en så jävla rolig fredagskväll. Skrattade så jag fick ont i magen till evas alla skämt, gud vad jag har saknat min lilla familj. Åt god mat, dansade och minglade, hade ju en del att catch up, har inte träffat folk sen julas. Tiden går så fort. Blev sedan meddragen till garbo, behövde inte ens visa leg, raka vägen in, nice. Blev ännu mer dans och sedan en korv (korvgubbe utanför= lycka) och taxi hem, mår faktiskt bättre idag än jag gjorde igår. Behövde väl rensa ut systemet med lite skratt och dans.
Drog bästa aprilskämtet igår också på festen! Saman och Saeid är barndomskompisar och hänger väldigt mycket, så jag och angelica tisslade och tasslade, självklart ville de ju veta vad vi pratade om. Efter mycket tjat så sa vi att alla trodde att de var ett kärlekspar på julfesten. Killarna höll på att smälla av, och sen sa vi april april! Så jävla kul haha. Kanske behövde man vara där.

Hinner ju aldrig hälsa på i skolan, men v 17 ska jag ha några dagar ledigt, då ska jag vara en hel dag med mina pluttar. Tydligen saknar de mig fortfarande, blev så glad att de fortfarande tänker på mig, mina ungar. Ge mig vecka 17 nu. Nej nu ska jag dammsuga och hjälpa lilla mamsen innan vi ska på shoppingtur. Ikväll ska vi ha en liten avskedsmiddag för min bästa vän mickan, ojoj säger jag bara. Kommer nog bli en del tårar.  Love

Har ett leende på läpparna idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0