girls night

Sista kvällen igår med mina kära michaela, har nog inte riktigt förstått än att hon åker imorgon, imorgon? Kommer nog som en chock senare. Blev en kväll med jättegod mat och det bästa sällskapet man kan tänka sig. Alla begav sig hemåt efter middagen, alla var rätt trötta med planer för dagen. Ska svänga förbi henne senare med lite presenter jag har fixat, tror hon kommer gilla dem! Själv hade jag tänkt träna idag men har bajsont i halsen och huvudet så blir nog pass på den idag. Får ta det lugnt med en kopp te eller så innan jag ska bege mig ner till mickan och verkligen säga hejdå, en sista kram innan vi ses om ett par månader i kreta. Herregud. Därefter blir det mys i soffan med sagan om ringen i jonas soffa när han ska plugga. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0