fluorescent adolescent

Den här tiden förra året var det skivor, skivor skivor som gällde. Massa prov emellan baksmällorna i skolan men det gjorde absolut ingenting att det var så mycket. Allt var så roligt och alltid fanns det någon skiva man bara var tvungen att gå på. Kan bara inte fatta att det har gått ett år sen redan? Lite nostalgisk blir jag så här med kate nash dunkandes.
Helgen var kalasbra, lördagen var grymt härlig med vackert väder och världens bästa tjejor på djurgårdsfärjan och skansen. Mycket skratt och bus. Blev sedan rosé i vårsolen på framsidan med jasmina och sedan gav vi oss ut i pulsen, mötte upp emelie för några glas vin och därefter festade vi vidare med jonas och boysen. Fick sällis av gullejonas hem också. Tack för en grym lördag! Seg och bakis på söndagen, chillade rätt länge innan jag träffade disa i vby där vi snackade skit i solen och shoppade. Stack sedan till jonas för årets första grillning och sedan lite gymning.

Igår, måndags var jag helt i baktakt. Kändes aldrig som att jag aldrig vaknade till, men eve var så söt och tittade förbi en sväng på eftermiddagen, pinglan piggade upp mig lite iaf. Släpade mig till dansen trött som jag var men kul var det och idag har jag haft massa energi.
Dagen har gått fort och mest bestått av skratt. Blev busringd av chefen, dog av garv, men borde nog inte skriva om vad det var. Hehe men roligt som fan var det iaf. Plus en massa skämt och skoj och sms hit och dit. En riktig drivardag. Ville berätta om den för mickan, men det gick ju inte att ringa. Slog mig då att hon faktiskt är en bit bort. Det gjorde ont.

Men men, körde kickboxning ikväll så nu är jag slut! Fick mycket spö, slag i fejan och sparkar i huvet, men jag panga inte korsbandet som michigo, stackarn! Lärde mig sjukt mycket idag, längtar tills nästa pass men kommer nog ha ont imorgon. På torsdag sticker jag till landet efter jobbet för att fira påsk med släkt och familj, tråkigt att jonas inte följer med bara. Kommer hem måndag och sen är jag faktiskt ledig en vecka till, hur lyxigt är inte det? Lovely. Så, bara två dagar kvar nu. Juste, en sista grej. Spelade på hästar i fredags med chefen, och, vi vann! Inte jättemycket, men ändån. Så, nu vet ni allt om de senaste och kommande dagarna people. Love

Hässelby brudarnas skiva, emilia sötis och avatarvickan aka fyllesmurfen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0