all of the lights

Tjenis penis. Nej uisch så får ma nju inte säga. Men ni som känner mig vet ju att det hoppar grodor ur min mun konstant. Hehe. Helt slutkörd i kroppen, spinningen var så in i helvetesjobbig. Hamnade längst fram, framför tränaren och gruppen också, då vill man ju verkligen inte visa sig svag. Körde så astman kändes och gjorde mig snurrig, hårdare kunde jag inte kört. Men nöjd som fan är jag nu måste jag säga, bra där vickan.
Fick besök av både mange och linda idag på jobbet idag också, riktigt roligt. Mycket var det fram till två, eld i baken hela dagen. Får se om jag får några hjärtan utskurna i brödet av högstadiekillarna imorgon. Alltid lika kul.

Ska köpa Harry Potter imorgon dirr när jag slutat, dvdn släpps då och sen ska jag raka vägen hem till älsklingen för filmmys, längtar! Är ju en riktig liten HP nörd, väntar fortfarnade på min uggla med mitt intagningsbrev. Har jag glömt att säga hur mycket jag ser fram emot lördagens planer med jasmina? Juste, nu vet ni. Känner att jag är back on track, glad och sprallig. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0