You should know

Idag vaknade jag av att jonas pussade mig på kinden och han hade dragit upp gardinen så att den vackra morgonhimlen syntes. Solen skiner, det är kyligt men klart i luften. Träden börjar skifta i gula och röda toner här och där. Gick hem från vby med solen i ansiktet, underbart. Är redan hemma, de har inte ringt så lär inte få jobba idag heller, men jobbar tors-lör så det går ingen större nöd på mig. Hade en jättemysig dag i stan med mamma igår, fick med mig en jättelång mysig grön halsduk från Zara, militärgröna byxor och en vit tröja, saker man behöver men ändå snygga. Måste bestämma mig hur jag ska lägga upp min träning för dagen, vill vara ute så fundar på att dra med mickan ut i grimsta spåret, eller ta ett pass mitt på dagen, eller pass ikväll. Hm. Ska hämta mamma efter jobbet också. Små och stora problem. Vore skönt att veta redan nu om man jobbar eller ej. Aja. Velig man är ibland.

You're not alone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0