Keep on

Sov ut idag, åt en god frukost och rörde mig hemåt. Hann bara komma hem så skulle jag komma in tidigare. Svängde förbi älskade mickan, hon åker till Italien imorgon! Toscana, oj vad härligt hon kommer få det. Själv är jag helt sjukt taggad för vår resa, har kollat in hur mycket som helst om vårt fina hotell i Aruba och fakta om ön och hotellet i NY har grymt läge vid Macys och Times Square. Har varit på bra humör hela dagen, det har varit en härlig dag, har varit ute i det fina vädret mycket också. Är helt mörbultad efter passen igår, allt jag gör gör så ont! Men då vet man att man kört hårt iaf. Body combaten var kampsport till technodunk ledd av en ubertaggad liten tjej och jag hade svårt att inte skratta, mycket var så himla fjantigt. Är ju van vid lite annorlunda från kickboxningen, men i slutet blev det riktigt jobbigt. Den afrikanska dansen tog slut på den lilla energin som fanns kvar men oj vad roligt det var! Imorgon jobbar jag sent men hinner till träningen. Allt rullar på. Nu ska jag mysa med en kopp te och Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0