Känsla

Måndag morgon. Inte inringd så antar att jag är ledig, skönt. Jobbar heltid från och med nästa vecka så gör verkligen inte något att ha ledigt någon dag nu. Ska ut och gå, ja göra vad fan jag känner för, det är ju en skön höstdag. Spelar ikväll, har fått grymma irländska låtar. Skjutsade bror till skolan, är så roligt att köra. Vaknade med grym huvudvärk igår, var bakis och seg. Morgonen och stor del av dagen spenderades i soffan med jonas, maja och Sagan om konungens återkomst. Bölade som fan i slutscenerna som vanligt. Lördags kvällen började roligt med sara och grabbarna och sen gick det som det gick. Träffade evelina igår eftermiddag, vi pratade om allt mellan himmel och jord och satt på fiket till stängning, hon är så mysig och man blir så glad av henne. Synd att man inte hinner ses oftare, hon är en av de finaste jag vet. Fick goda råd och nu tror jag att jag vet hur jag vill göra. Känner mig väldigt trött mentalt just nu, ganska avtrubbad och laddad känslomässigt på samma gång av flera anledningar. Orkar inte med stora beslut men de måste tas snart, vet hur jag ska göra, nästan iaf.

Hösten börjar komma, snart ser det ut så här. Pic google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0