Trött tjej

Ni ser ju rubriken. Riktigt jävla trött. Men det blir man nog när man inte är van att jobba med barn så här länge. Har fått många komplimanger idag om hur bra jag är med barnen, vem trodde det? Inte jag iaf, men det värmer. Fullt upp idag, barnen har ju så mycket energi hela tiden, så klart kanske haha. Får se om jag får jobba imorgon också, de ville gärna ha mig där så hoppas. Annars har ju jobb inbokat på måndag om det inte blir mer i veckan. Prinsen kommer efter att han gymmat klart, får se om jag tar mig ut innan och motionerar lite själv.
Flög över asfalten igår, kände mig lätt som en fjäder, men sen började det verka i ljumsken, gaaaah, och ondare gjorde det sen. Men har inte kännt något än, så hoppas. Träffade söta agnes precis i början av rundan, hon gav så mycket energi, härligt! Vi får se om jag pallar nu, men känner mig riktigt tjock och ful efter helgen som mest bestod av onyttigheter så får väl sätta lite fart.

Nej nog med hackande här, här kommer lite bilder från konserten.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0