People say

Var uppe på stora skolan idag, gick riktigt bra. Ska vara där en stund imorgon innan jag ska ner till andra skolan. Har redan fått två fasta dagar där, toppen! Kanske blir det mer, skönt att man gjort ett bra intryck. Gillar att jobba, alltid händer något och ingen dag är den andra lik. Får så mycket söta komplimanger från barnen och man känner sig uppskattad från alla håll. Idag har jonas gjort sin tatuering som jag översatte till kinesiska med hjälp av håkan, jag hade bara ett tecken fel! Hade velat vara med men jobbade, och jag kommer inte träffa honom förräns imorgon. Den blev nog hur snygg som helst, grrr vad sexigt det är med tattoos. Längtar tills jag får se den. Förkylningen är värre och blev sjöblöt efter en timme ute i regnet så fick låna massa kläder när mina torkade och är ruggig som bara den, that will probably make me better. Hängig. Ska iväg och spela snart, mår bra av det.

Känner mig glad, allt rullar på bra med jobb, snart åker jag iväg, men är på samma gång nedstämd. Det är bara att fokusera på de bra sakerna i livet och hålla humöret uppe, men ibland är det svårt. Fy fan nu är det dags för nässpray. Vill träna men vet att allt blir värre då, får ge mig till tåls. Bild google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0