Speak

Taggar till för boxningen, ska sticka snart. Var två veckor sen sist, har varit så väldans förkyld. Får se om jag åker på stryk, we will see, kul ska det bli i alla fall. Jobbet har varit riktigt roligt idag, vi var på utedag i en park och gjort massa skoj. Imorgon öppnar jag men får sluta tidigt. Jobbar lördag men plånboken är tom så utgång blir det troligtvis inte, får inte lön förräns nästa månad antagligen så måste hålla i slantarna, jag och sara ska nog hitta på lite bus. Mysig kväll med jonas igår, gick upp samtidigt, riktigt trevligt. Nej nu ska jag inte sitta här och uggla, fram med tandskydd, benskydd och sist och definitivt inte minst, handskarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0