Say you don´t want it

Sökt, ringt, sökt och ringt lite mera. Ska förbi polisen och hämta blankett som man måste ha för att jobba med barn, fixar det direkt idag. Har redan hamnat på vikarie listan på två skolor och så fort jag fått blanketten godkänd kan jag även vara på dagisvikarielistor. Ligger i ordentligt nu, mina nya cv:n är fixade och ska ut med dem så fort jag kan ta bilen. Nu kör vi.

Passet igår var så stört jobbigt och jävla roligt, alla var supertaggade och ett lyckorus fyllde salen, tog i ända från tårna så har ordentlig träningsvärk. Bra bevis på att man kört hårt, tar det lite lugnt idag för imorgon är det kickboxning. Längtar! Ska hem till Djohoenas som karin brukade säga ikväll, ska bli mysigt. Han har nu bestämt sig för sin tatuering efter lång tids funderande. Får se om jag lyckas med texten. Imorgon ska jag träffa sara, oj vad jag har saknat henne. Verkar bli en uppbokad helg så vi får se hur allt löser sig. Ska ta fram lite bilder så brorsan min kan fixa någon header också.



 Den här vackra Dior bilden från 50 talet fotad av Walde Huth pryder nu min byrå


Kommentarer
Postat av: eve

Duktig du är som ligger i och söker så många jobb!

Dansen går bra tack, den börjar nu i veckan men otur som jag har är jag förkyld :( Och ganska väldigt förkyld, men men jag får köra nästa vecka istället ;) Fan vad kul det lät med afrikansk dans, kör hårt!

Puss!

2010-09-01 @ 10:58:47
Postat av: vickan

usch stackars, krya på dig nu gumman. Ja det är superkul, man släpperallt och går bara in i det, så skönt att inte tänka på annat än rytmen. Hör av dig när du är frisker och har tid och ses gumman. Saknar dig <3

2010-09-03 @ 09:27:20
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0