Let's dance like we jused to

Var och sa hej och lämnade mina kontaktuppgifter på solhemsskolan igår morse, hann bara komma hem och så ringde de in mig till eftermiddagen som vikarie på fritids. Kollegorna var jättegulliga och det jag skulle göra var att hålla koll så inte ungarna gjorde något dumt. Tiden gick jättefort och måste säga att jag trivdes väldigt bra. Lunchade med sara innan jag stack iväg, har saknat henne. På söndag ska vi på hårdrocksspelning med ett skönt gäng när Tranan lirar, ska bli riktigt skoj. Blir jag inte inringd idag har jag massa ärenden att fixa, det blir en fullspäckad dag.

Imorgon blir det jobb på fiket iaf, efter det hem till lasse, jonas pappa. Ska äntligen få träffa marias nya kille, australiensaren, spännande! Får se vad det blir på kvällen, finns en del roliga alternativ. Svårt att bestämma sig bara, men imorgon vet man nog vad man känner för.
Drömmer mig bort mot New York och Aruba hela tiden, inte ens två månader kvar nu. Nej nu får jag nog sätta fart!

Another Greg Kadel picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0