In the dark you tell me of the flower

Blev en tur med bilen till alvik, men passet var överbokat! Suck, blev tråkigt gym och 40 min på crosstrainern. Slapp iaf betala parkeringsavgiften woho! Var en femma kort och killen bakom tog då allt på sitt kort, mycket uppskattat. Efter det svängde jag förbi jonas och åt en god lunch, lät bli fikat, bra där. Han är sjukt het i sin nya tatuering och han var så söt bakom disken, snart kommer han och då ska vi till honom. Längtar som bara den, fastän vi setts ovanligt mycket den här veckan, dock lär vi inte ses mycket i helgen. Hämtade nyss mamma, har varit på tippen med pappa, läst min spännande bok, sagan om ringen nörd som man är håller jag på med Silmarillon, och städat huset som en liten övis. Har även fått heltidstjänst nu hos småskolan, kan inte bli bättre! trivs superbra och ungarna är supergoa, vet dock inte när det börjar men detaljerna ska bestämmas så småningom. Här ser ni vad jag shoppade igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0