If only I could hear your song

tBasiluskerna kryllar visst på jobbet och alla är sjuka. Har kännt mig hängig idag, inte bara slut, så hoppar boxningen ikväll men kanske beger mig ut på en prommis med mickan om jag orkar, eller hur det nu blir. Verkar som om basiluskerna börjar gå till attack mot mig men jag ska jävlar i mig inte bli sjuk. Borde kanske mysa under täcket med te och film. Imorgon ska vi ju ha filmmys och allt, pannkakor blir det också, barnen är grymt taggade, haha. Fick vara hos tvåorna idag, ska vara där imorgon också. Roligt att man börjar få koll på alla nu. Träffade chefen, hon sprang fram och sa att hon var så glad att äntligen få träffa mig, tydligen hade alla sagt jättebra och fina saker om mig. Känner mig som en i gänget och alla har kul ihop. De vill ha mig som sin lilla hustomte haha. Håller på att däcka här nu, blir middag strax. Juste, sprang faktiskt igår också men har haft riktigt ont i min ljumske idag, inget bra tecken. Gnälldagbok här. Men får träna lite i helgen eftersom jag hoppar träningen ikväll. Aja, ciao! Juste, jonas är världens sötaste, han får mig så glad ibland. Love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0