Honey you are the sea upon which I float

Tur att man inte blev inringd idag, har mått apa. Legat däckad större delen av dagen har sovit en del så och nu med lite mat i magen börjar det äntligen kännas bättre. Blir väl att ta lite alvedon på morgonkvisten bara. Jonas tatuering var riktigt fin, men glömde ta en bild av den. På fredag kväll blir det Annie Leibowitz utställning på fotografiska med mickan, som jag har velat se den! Vi avrundar nog kvällen med ett glas vin eller två. Jag ska även träffa min fina evelina i helgen, jobba på kyrkhamnsdagen på söndag och se grabbarnas match på kvällen. Blir nog en bra helg. Idag är sista dagen för högskoleanmälan så det ska jag göra nu. Vill bli ompysslad av min älskling ikväll men han är hos sig. Här har vi några bilder av Annie Leibowitz. Johhny Depp och Kate Moss när det begav sig, alltid lika vackra Nicole Kidman och Angelina Jolie.




Kommentarer
Postat av: Emma

åh älskar sista bilden på angelina!



sv: sachajuan går att köpa lite överallt men åhlens och kicks säljer det :)

2010-09-15 @ 22:13:08
URL: http://emmaalander.blogg.se/
Postat av: vickan

haha oj ofta jag skrev sara som namn? Måste ha hoppat ner dit. Okej tack, ja den är så snygg! Love it, ska bli roligt att se den på riktigt imorgon :)

2010-09-16 @ 20:02:55
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0