Would you go along with someone like me?

Tjaa bloggen. Sitter med en papperstuss i näsan och känner mig så där sexig med näsblod. Börr. Men efter en sjuk vecka och helg så börjar jag få tillbaka energin och jobbet rullar på bra. Börjar få en del ansvar, riktigt roligt. Mycket kärlek och pussar bland barnen, vissa svär värre än mig så det är svårt att hålla sig för skratt. Brorsan var en ängel och hängde med upp till vby för att leta outfit till imorgon, mycket snällt! Blir tajt schema imorgon, hem byta om och sticka direkt i princip. Imorgon är det nämligen partajj, grabbarna har sin fotbollsfest. Tjejerna tittar förhoppningsvis förbi så det blir dansa hela natten, längtar.
Har inte tränat på länge nu så man känner sig lite extra kurvig, vågar inte träna än men egentligen, jag är faktiskt fin som  jag är. Form kommer jag snabbt i igen. Man ska inte haka upp sig på sånt, då mår jag bara dåligt för vadå, ingenting? Ofta lägger man energi på fel saker, mår man bra så ser man bra ut jämt. För är man lycklig och nöjd med sig själv så är man fin oavsett. Det gäller bara att se det själv. Därför väljer jag att fokusera på allt som är bra i mitt liv, uppskatta det jag har och njuta av det. Lite tankar jag har haft i huvudet på sistone.
Sen är det fredag och då bär det av till mitt älskade landställe med mina fabulösa vänner. Åh livet är bra bra ibland. Om två veckor den här tiden är jag i NY, sen efter en natts vila bär det av till Aruba. 10 dagar i paradiset och sedan 4 dagar att utforska i NY. Inte konstigt att livet känns toppen. Pic Nina Ricci ad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0