Snart så

Lördagen spenderades  i blackan där jag och en massa andra skrev högskoleprovet. Var inte direkt seriös men ville pröva en gång för att se hur man ligger. Massa gamla ansikten, roligt att träffa så många. Var dock inte pigg alls efter, huvudvärk och hostig så det blev en ganska lugn kväll. Trvlig middag och de sista detaljerna inför resan fixades och sen kom grabbarna men jag la mig hyfsat tidigt. Idag har jag tusen saker att göra, städa, handla, tvätta, packa och packa. Som tur är ska jag få hjälp av eve och hennes expertis plus få bra råd om grymma affärer i NY. Dagen kommer flyga iväg, imorgon är det sista jobbdagen och sen tisdag morgon bär vi iväg! Helt sjukt hur nära det är, kan inte riktigt fatta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0