Country dreams

Hej hopp, idag har jag sammanfattningsvis kännt mig trött. Trött men väldigt glad. Lyckad kväll med härliga människor igår, dans dans och röj. Så vacker dag det var idag, njöt i fulla drag av den kalla vinden under den klarblå himlen, solen var låg och värmde, lövkronorna brann i gult, rött och grönt. Lämnade just av packningen för helgen och skjutsade iväg brorsan. Åh vad jag älskar att köra, synd att jag inte kan köra bilen i helgen. Men men. Ganska nice att vara dj och ha fötterna på instrumentbrädan också. Längtar så till imorgon!






Kommentarer
Postat av: jasmina

Oj haha snacka om att min arm tar all uppmärksamhet på ena bilden!!!!! Hahaha ser helt sjukt ut :D

2010-10-15 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0