Another sunday

Kort inlägg igår. Men frdagen var riktigt lyckad. Vi var lite överallt och hade väldans trevligt måste jag säga. Mådde verkligen som jag förtjänade igår. Älskling skadade sig på matchen så det blev lugnt hos honom igår, somnade jättetidigt, hade sovit tre timmar så inte konstigt att jag sov elva timmar inatt. Hade tänkt mig en redig prommis hem från hby men då ringer mina söta sysslingar hanna och ida som befinner sig i vby med bror. Fika och skratt i fulla last hemma hos oss efter lite shopping är ett mycket bra sätt att skippa söndagsångest måste jag säga. Hanna är snart klar som hudteraput, så snart ska vi ta en kväll med rödvin och så ska hon få fixa till mig lite innan jag sticker utomlands. Jag och oskar har nog aldrig så kul som med dom, vi är uppväxta tillsammans och man kan liksom inte låta bli att skratta med alla deras hittepån. Längtar definitivt tills nästa gång vi ses! Har varit riktigt dålig på att ta bilder på sistone, skärpning. Snart kommer mamma och pappa hem efter en helg på landet så nu ska det lagas middag så de blir glada. Jobb väntar imorgon och det ska bli roligt, känns så bra!


Pic google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0