No one sleeps when I'm awake

Hej alla söta, dålig uppdatering I know. Lugn helg, lite shopping, mys och tränande. Fet jetlag och magont= bangning i sista sekund på utgång men nu på fredag kör vi desto hårdare. Mycket på jobbet men det går ju aldrig långsamt iaf. Efter 4 timmar i kall vinterluft idag känner jag mig ganska trött, trött på ett bra sätt. Har kört hårt två dagar i rad på gymmet så kroppen har skön träningsvärk. Svängde förbi mickan och snackade lite skit efter jobbdagen innan jag promenixade hem under månen. Full rulle nonstop så ikväll softar jag med mig själv och andas lite innan det blir späckat schema igen. Imorgon blir det husmöte efter stängning, och sen blir det Harry Potter! Jävlar vad jag längtar, är en riktig HP nörd! Torsdag kväll har jag träning och sen på fredag blir det utgång. Kan inte fatta att det redan är onsdag imorgon? Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0