I'm always in this twilight

Min kropp är så mörbultad som den bara blir efter ett grymt hårt kickboxningpass. Upphoppen tog fan aldrig slut, jag orkade knappt blocka eller få till den där hårda snärten i sparkarna som är min grej. Nej måste träna mer lår, brukar ju ha thies of steel men har fokuserat på annat på gymmet. Gav allt jag hade iaf, men man kan ju inte räkna med att vara på topp efetr så många veckors uppehåll från sparring. Kul som fan var det, körde med stora starka karlar och fick mig några dängor. Fick in några bra träffar iaf, inte lika många som vanligt, men några.
Harry Potter igår var riktigt bra, vill se andra delen nu. Med ben som gelé ska jag nu bege mig in till duschen. Fan vad bra jag är, har vart helt slut hela dagen men tog mig ändå till träningen. Good work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0