I have no doubt, one day the sun will come out

Efter stängning igår begav jag mig in mot stan för en sen middag på Vapiano med fina evelina. Brun och fräsch efter Gran Canaria hade vi ju inte lita att catch up to. Bra råd är något man alltid får av denna kloka dam. Skönt att hon alltid är där. God mat, vin, prat och skratt, vips var klockan mycket och två trötta men glada tjejer rullade hemåt. Missade precis bussen men som tur var var brorsan också på väg hemåt så det blev en nattprommis hem tillsammans. Börjar få rätsida på hur jag ska göra nu med alla nya jobbförslag, vet ju egentligen vad som är bäst, men det är ett riktigt tufft beslut. Virrvarret börjar klarna, men så mycket annat runtomkring som gör det svårt att fokusera. Besvikelse, ilska, ångest. Men en dag som den här gör att allt känns lite lättare, även om det kanske bara är för stunden. Idag har jag städat och rensat lite, hjälper mamma med adventssakerna och snart blir det shopping med min söta jonas. Sen i eftermiddag är det majas dansshow och därefter blir det middag med alla som var med på resan plus några till och bildvisning. Det är så vackert ute, den gnistrande snön som lyser upp. Är en riktig jultönt, älskar allt som hör till och lite mer. Kör julskivor med barnen och sjunger massa fina låtar, love it! Nej nu är det dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0