Sommar, sommar, sommar

Härliga dagar. I måndags morse kom världens sötaste Jonas hem från gotland. Var så härligt att få vara med honom igen, han är min alldeles egna solstråle. Vi drog och gymmade, sen blev det bråttom. Hem, duscha,fixa sig och sen bar det iväg till sebban som fyllde 21 år. Väl hos sebban väntade grabbarna på oss så att lekarna kunde börja. Vi delades upp i två lag och sen var det game on. Tipsrunda, luftgevär, dart och lite till. God mat, många skratt och trevligt sällskap, en perfekt början på kvällen! Självklart förlorade mitt lag, men tro det eller ej, jag var inte sämst. De försökte skylla på mig eftersom jag var enda tjejen där, men så var det inte. Efter ett tag rullade lite fler människor dit, däribland mickan och tessan. Det blev en vild natt och igår mådde man som man förtjänade.
Självklart hittade jag inte min kamera, slarvmaja som man är, men den låg kvar hos sebban. Blev några timmar vid jonas brygga, sen på kvällen chips och Titanic. Skulle övningskört idag men det gick inte som planerat, har pluggat teori och varit ute på en löprunda. Snart blir det grillat och sen ikväll bär det av till Råsunda för att se Champions league kvalet mellan AIK och Råsunda med jonas familj. Är ingen fotbollsfantast direkt om man säger så och hejar på Djurgården egentligen, men det är rätt kul att se live när klacken skriker och Jonas älskar det.
Imorgon blir det shopping och lunch med Eve i stan, längtar! Här kommer pics från helgen. Ciao















Kommentarer
Postat av: eve

Gud vilken fin klänning gumman, passade jättebra i den :) Vart har du köpt den?

2010-07-29 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0