Shut your eyes

Godmorgon! Borde egentligen vara bakis men var tvungen att banga på utgången jag styrt upp med gamla från klassen i sista stund igår. Min stackars lillebror var jättesjuk i hög feber och kunde knappt ta sig uppför trappan, kunde inte lämna honom själv hade oroat mig så. Det blev istället en lugn kväll med Oskar. Jag har haft två riktigt sköna dagar, har sprungit, gjort yoga, allt och ingenting. Jobbigt med det disiga vädret, vill sola! Längtar tills jonas kommer hem, hna är och festar loss på gotland, synd att det inte funkade att jag kunde komma ner.  
  Idag ska jag nog shoppa, kliar lite skönt i fingrarna så det betyder att det är dags att handla lite. Frågan är vad ska man göra till middag? Jag gillar att laga mat men är rätt svårt att komma på vad man ska äta bara. Äsch kommer nog på något. Får inte glömma bilteorin heller. Försöker ta lite varje dag så det inte blir så tungt. Nej nu ska jag plugga. Hey



Dags att komma hem nu älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0