Wide awake

Det regnar. Gillar ändå regnet, så skönt att stå i ett riktigt spöregn. Är trött. Mardrömmar inatt, kallsvettades. Tänk vad lite sol gör. Borde egentligen inte alls vara trött, men vad ska man göra. Har pluggat, strosat i vby och fick med mig både lite roligt och lite basic grejer som man alltid måste ha. Jag tycker om att shoppa själv, man stressar inte och tar allt i sin egen takt. Var ändå halvvägs till jobbet så tänkte att jag lika gärna kunde sticka dit och få städningen gjord, så då var det fixat för den här veckan. Jobbar även extra på en sjukgymnastikmottagning som jag städar en gång i veckan. Handlade mat, lagade mat med brorsan och nu är jag trött efter en varm dusch. Blir nog en hemmakväll ikväll. Inte världens peppaste inlägg men det här ska ju vara som en öppen dagbok. Hey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0