You and me, me and you

Hallelujah! Jag är pigg och är grymt taggad för första träningen på hur länge som helst! Ska väl börja lite mjukt på gymmet men ååååååååååååh vad skönt det ska bli! Pumpa, pumpa pumpa. Love it! Har haft en grymt mysig lucia dag på skolan, vi hade vårt eget tåg i fredags så vi gick upp till stora skolan och såg det stora tåget. Nästan alla barn pös iväg för att kolla syskonens lucia på dagis så har varit en riktigt skön eftermiddag. Har verkligen börjat nå fram till en ganska svår liten kille med ganska mycket problem. Känns givande. Har verkligen tänkt på hur bra jag har det i helgen. Min underbara pojkvän som jag vill dela hela livet med, allt fint vi har gjort, det fina har och hur vacker vår framtid kommer bli. Älskar honom så att det gör ont, han är min bästa vän och han har hela mitt hjärta. Finns inget jag inte skulle göra för honom. Mina vackra, starka och fantastiska vänner som alltid finns där och som får mig att känna mig som världens bästa. Killarna som alltid får en att skratta, lite som extra småbröder kan man säga att de är. Min tokiga familj, inte alltid lätt men det finns ju inget som ens egen familj. Älskar dem. Mina kollegor, mitt jobb. Åh det gör ont i mig när jag tänker på att inte få träffa mina små älsklingar varje dag i vår. Men Mitt nya jobb kommer bli riktigt roligt det med, vet ju att jag har gjort rätt val. Ville bara säga hur glad jag är för allt det fina i mitt liv. Pic google

Kommentarer
Postat av: jasmina

Åh så härligt. Lovely!!!!!

2010-12-14 @ 00:46:08
URL: http://wereallnerds.blogg.se/
Postat av: eve

Grymt ju :D Solstråle du är! Puss på dig!

2010-12-14 @ 19:44:00
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0