Grow stronger, grow tougher

Har handlat sista klappen och slagit in allt, städat och donat. Som belöning kollar jag den andra Narnia filmen, fantasy nörd som man är. Har faktiskt inte sett den fastän den redan är två år gammal. Liten paus just nu för mamma och pappa skulle ha stora tv:n en stund men ska sno tillbaka fjärren så fort programmet är slut så jag kan se slutet. Började halv åtta och har varit väldigt lugnt hela dagen, så lite barn nu. Imorgon kommer det vara ännu mindre och jag börjar halv elva! Har dock stängningen men vad gör det när det är så mysigt och lugnt. Och imorgon är det ju faktiskt dagen före doparedan. Helt insane.

Älskar storfilmer som Sagan om ringen, Harry Potter, Narnia, Starwars och Twilight, you name it. Och musikaler förstås. Är nog lite av en drömmare som alltid har tankarna i nån annan värld. Går alltid in så djupt in i en film eller bok, helst bägge delarna och stannar halvt kvar i världen, släpper den inte så lätt, hör melodierna och har allt i bakhuvudet, svårt att förklara det här. Snöar in helt och går in i min lilla fantasi bubbla. Går ju inte alltid i bubblan men drömmaren i mig försvinner ofta bort i tankarna dagligen. Väntar fortfarande på mitt brev från Hogwarts till exempel. Borde kanske börja skriva ner alla dagdrömmar och se vad det blir av det. Någonstans hemligt förstås. Aja, over and out. Hoppas min älskling blir kry och slipper febern imorgon. Pic google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0