Sometimes you just have to let it be

Tjolahopp, har varit dåilg uppdatering på sistone känner jag. Full rulle har det varit hela veckan, vilddjur på jobbet så här inför jul, inte att leka med deras myror i brallan. Förstår inte att veckan redan har gått? Personalfest i fredags, helt sjukt roligt! God mat, mingel och en massa dans med 85 taggade människor är lika med en grym julfest! Mådde hemskt dåligt igår, verkligen vad jag förtjänade. Släpade mig ner till spånga för att inhandla sushi och mötte upp mickan, sedan begav vi oss hemåt och myste hela kvällen. Sov som en prinsessa hela natten och vaknade helt utsövd imorse. Under dagen har det blivit julshopping med jonas, svårt att koncentrera sig när man handlar med den retstickan. Har bara några klappar kvar, känns bra. Nu blir det mys hos älsklingen, han sitter i soffan och ser så där söt ut som bara han kan. Nej nu ska jag ta och pussa lite på sötnosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0