Meet me

Gott slut bloggen. Julhelgen var awesome, har gått alldeles för fort bara. Har fått vara med min och jonas härliga släkt och spenderat några riktigt härliga dagar med min prins. Han älskade klockan och berlocken från mig vilket känns riktigt roligt. Själv har jag fått flera jättefina presenter, känner mig lite bortskämd och överväldigad. Nu sitter grabbarna på tåget på g till åre, vill själv åka redan nu.

Idag har jag hunnit med mycket, fixat jonas klocka, städat, köpt skidbyxor (från barnavdelningen!) och andra skidgrejer och fikat med linda. Stötte på båda sötnosarna emilia och jasmina också. Nyårsplanerna tar form och är grymt laddad, ska på en make up kurs kl 1 nyårsafton så kommer vara kanonsnygg! Imorgon blir det jag som har öppningen vilket är skönt för då får jag sluta tidigt. Ska träffa fina evelina här i dagarna någon gång också, mys! Nu ska jag hänga med sköna mia och tobbe ( de stannade en dag extra pg a snökaoset längs norrlandskusten vilket är nice för mig), ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0