Little lion man

Bloggen, jag har det riktigt jävla bra på jobbet. Började nio och fick gå halv ett. Underbara kollegor och ett slappt lov är svaret. Har mått risigt idag, värre än igår. Petade i mig en alvedon och vilade ett tag innan söta evelina hämtade upp mig och lämnade en liten julklapp innan vi begav oss till hennes nya hem, och oj vad fint det var! Blev även en tur till vällingby där hon fixade lite läckert jewelry till nyårsafton. Själv blev det linne, två tröjor och ny plånbok från Topshop. Var riktigt nära att jag köpte ett par killersnygga skor men kände direkt att de satt helt fel på foten, ibland suger mina fötter snabel måste jag säga. Blev även en skidmössa som funkar med mina nya rosa skidbyxor. Nu är jag redo för backen på söndag! Mamma hittade mina goggles också, mycket bra.
Juste, ett stort jävla grattis till världens bästa pojkvän jonas som kom in på sjukgymnastlinjen igår! Kan inte vara gladare för hans skull, han är så bra! Psst kolla hur krallig han är också, hot hot hot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0