Let it snow

Godmorgon, snön yr i luften och jag sitter nyduschad och myser i min nya kofta och njuter av morgonen. Ska nog vecka älsklingen snart och äta en lång och god frukost. Älskar morgnar, hela dagen framfö sig, allt är lugnt och orört. Torsdagen var riktigt trevlig, igår slutade jag halv ett så det blev en tur på stan. Kom äntligen ihåg jasminas present så svängde först förbi snyggingen på jobbbet. Var i city runt halv två, strosade runt och pang, efter två var det folk överallt. Men jag lunkade på, svettades i varma vinterkläder men fick med mig en del grejer, mest smink och tråkiga saker man behöver, men även en kofta, tights och det var farligt nära att det blev en ny jacka också. Begav mig mot bromma, snackade skit med jonas och ibbe tills han slutade och sen blev det vby. Eclipse inhandlades och sen skjuts av seb, hemskt skönt. God middag men blev aldrig fest så vi valde att vara pigga och fräscha idag och partajja ikväll istället. Idag får vi se vad det blir, är sugen på att mysa och att gå på julmarknad. Vi få se, så underbart att inte ha några planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0