Där ögonblick blir till evighet

Har precis mött hanna och tagit över hennes träningskort, börjar gälla när jag kommer hem från åre, perfekt! Är hostig och snorig som fan, jag som just börjat bli bättre? Men tar jag det lite lugnt nu kanske det släpper tills jag åker, färden bär av på söndag. Saknar redan plutten men har mycket att fixa. Med 8 barn på jobbet var det mer än lugnt idag. Har pysslat som en liten pysseltant hela dagen och har faktiskt gjort en massa fina grejer till nyårsafton. Imorgon blir det pulka och på onsdag skridskor, hur kul är inte det liksom? Wooh! Imorgon efter jobbet ska jag hem till söta evelina och få se hennes nya fina lägenhet i bromma, spännande.




Festade hårt två dagar i rad den här helgen, men kul hade vi!


Kommentarer
Postat av: eve

Älskar din blogg! Är trogen läsare hihi :) Härliga bilder, hade en underbar eftermiddag igår! Och för att inte tala om partyhelgen, ojojoj jag är fortfarande glad efter den haha :D Puss på dig!

2010-12-29 @ 17:16:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/evis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0