2010, ett riktigt grymt jävla år

Tänkte köra en liten summering av mitt 2010.
2010 infirades hos jonas där jag och tjejerna lagade middag till 15 hungriga killar, jag blev full som en kanon och dansade hela natten. Det var en riktigt rolig och lyckad kvällmed de allra bästa. En riktigt bra början på det nya året.




Våren var helt sjuk, sjukt rolig och sjukt jobbig. Pluggade sönder hela jävla våren. Läste engelska med internationella relationer, bland det tuffaste jag varit med om. Var tydligen på högskolenivå, slet som ett djur och tog Cambridges engelska test. Plus alla andra kurser, en del var riktigt tunga de med. Men på slutet av våren fick vi som tur var ha religionsMartin i religion som var alla tjejers ögongodis. Annorlunda att ha en snygg lärare, roligt. Vi hade UF i 3:an, hela hösten sydde jag, sara, hanna och yann in till småtimmarna för att få klar alla våra vetekuddar som vi sålde på julmarknaderna i flera minusgrader. Warm me up hette vi. Kinesiskan var slapp som fan, jag och sanne satt som under de övriga tre åren längst bak med ogge och axel och snackade skit istället. Ofta ganska bakis. Var ju en hel del skivor också, men det kommer jag till snart. Hela våren var det tungt och mycket plugg non stop som sagt men det var okej, allt blev så annorlunda sista terminen. Alla var gladare, alla märkte väl att det snart skulle ta slut och passade på att ha extra roligt.
Vi drog på kryssning, 100 taggade blackebergare härjade sönder Galaxy, vi var på sjukt många skivor och blackan har nog aldrig sett fler taggade och bakfulla elever under en vår. Det blev en vild och helt underbart rolig vår tillsammans med stört taggade och sköna människor. Plus en massa annat party också förstås med folk utifrån skolan, roadtrip med tjejerna, konsert, mösspåtagning& valborg och klassresa som var helt jävla awesome. Bjussar på några få bilder från mitt år. Finns helt sjukt mycket.

I´m on a boat eh?

Sp3bs skiva, FKV:s cheerleaders var vi brudar och sen kom alla grabbarna i matchställ. Mading här också som Hitler, blev uppkastad i luften av grabbarna i klassen och sanne hann förbi också. En helt underbar kväll, satte ribban högt där. Typ episk.




Hässelbyskivan, seg middag men jävlar vad det drog igång sen. Avatar aka fyllesmurfen med snygga emilia.


Bus på mickans landställe
Mösspåtagning och sen valborg
Fler skivor
Sen så stundade klassresan efert noggrann planering av sara





Efter den här galna klassresan stundade gubbskivan och sedan studenten som nog var den roligaste dagen i mitt liv. Kan inte med ord beskriva alla känslor son jag kände under den dagen.





Niklas stack till USA och emil vet jag inte vad han hittat på, kan inte fatta att redan gått ett halvår sen vi lallade runt i plugget allihopa. Gosh vad jag saknar alla. 
 

Flaket hann inte min familj se så därför har jag inga bilder på. Känns riktigt bittert för det var ett enda långt lyckorus, ja hela dagen var ett enda långt rus.
Min mentor svängde förbi på min mottagning, fin studentpresent som betydde mycket. Även jasmina kom!


Vidare begav en del av oss mot slutskivan som var galet bra. Vid stängning kom alla mina tårar när jag insåg att allt faktiskt var slut. Tur att grabbarna var med och tog hand om mig. Dagarna efter var jag helt förstörd och sliten, befann mig lite i ett tomrum och försökte smälta hela min studentdag och att allt var slut.

Nu var det sommarlov, eller nej inte sommarlov. Nu var det sommar utan något planerat till hösten. Midsommar, fest medJag var mycket på landet eftersom jag tog intensivkörkurs där. Det blev körning, teori, halkbana med blyga norrlänningar (jag fastnade med bilen i ett dike efter en läskig sladd och var tvungen att bli uppdragen) gräsallergi, sol&bad, avkoppling, jonas var där ett tag och de där veckorna bara svepte förbi. Ensam hemma. Även sommaren var fylld med en del roliga fester och utgångar. En vecka i skåne med jonas och sen var det fler lektioner och sen satte jag både teori och uppkörning på första försöket. Fan vad jag var bra. Sommaren gick så fort. Sökte förstås en massa jobb och kom på intervju men där blev det inget. Började vicka i september på solhemsskolan och trivdes kanonbra. Fick hur mycket beröm som helst i alla klasser och vips så fick jag två dagar i en klass och i oktober var jag i den underbara klassen fem dagar i veckan. Har lärt känna så otroligt härliga människor i höst, vi har varit som ett stort kompisgäng. Mitt första heltidsjobb har inte kunnat vara bättre.

Vad har mer hänt under hösten? Jo fan, vi brudar var på mitt landställe, jag åkte till Aruba och New York med jonas fina familj. En underbar resa med min älskling.



Hela hösten har varit fyllt med party och härliga vänner, nya som gamla.


Har mått bättre än någonsin den här hösten. Har stressat mindre, varit mer i nuet. Tillvaron har varit kanon på alla vis. Jonas och jag har haft det jättebra i höst, vi kommer varandra närmre trots snart sex år tillsammans.  Han är så fin på alla vis och han både inspirerar mig och lyfter upp mig, får mig att känna mig som en prinsessa. Älskar honom så det gör ont i hela kroppen, ser fram emot allt vi kommer göra och dela i framtiden.



Gott nytt år alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0