Väntan

Gosh vad jobbigt det är att vänta på telefonsamtal, har inte fått något svar än angående jobbet. Har kört en del både igår och idag, bra där. Var i skogen imorse med pappa för att plocka kantareller men det fanns ju ingenting! Det var riktigt mysigt att gå runt i skogen, gillar naturen. Kom nyss hem från ett zumba och core pass, afrikanska dansen var inställd. Men mig gjorde det inget, har aldrig kört zumba innan och det var riktigt kul. Den lilla energin som fanns kvar försvann med corepasset och nu är jag helt slut, skönt. Fick just ett riktigt sött sms av eve som fick mig taggad för att ge det sista nu innan uppkörningen och teori provet. Imorgon ska jag träffa världens bästa mickan, har inte träffat henne på länge nu så längtar! Hon är så snäll att hon ska hjälpa mig plugga, ska bli kul att träffa hennes killtokiga lillsyrra och mysiga familj. Bjussar på en bild på väg mot mickans skiva i våras, hippie och avatar, eller fyllesmurf som jag även kallades. På lördag blir det klackarna i taket för att fira mickans 19 årsdag, ciao!  




Kommentarer
Postat av: mickanpickan

Va mörk i håret jag var!! haha

Älskar att du har börjat blogga fina du <3

2010-08-10 @ 23:14:45
Postat av: vickan

ja det var jättefint! Tack vad glad jag blir, har knappt börjat men tycker det är roligt :)see ya soon babe!

2010-08-11 @ 14:25:27
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0