Keep the diamonds in my hair

Var uppe med tuppen imorse, har rensat hur mycket som helst och gjort om lite på rummet. Fick en jättesöt liten orkidée av mamma och pappa, hoppas jag lyckas hålla den vid liv. Vill hitta en fin blomma till fönstret, det är för tomt där just nu. Ska på jakt efter en till liten lykta också. Nu när jag fått undan så mycket vill jag fylla ytorna med vackra saker. Myser med te och tända ljus överallt, det är kallt idag. Det var riktigt trevligt igår med massa gott hos danne och sara, vi kommer nog få riktigt kul tillsammans i NY och Aruba, längtar! Har körkort nu, knas, knas på ett bra sätt. Ikväll blir det första kickboxningspasset för mig, det blir nog riktigt tufft men oj vad jag har längtat. Riktigt härligt att träffa jonas igen. Längtar tills lördag, då blir det kräftskiva med de några av de bästa, partey!


 Photo Greg Kadel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0