Nu närmar det sig

Hej hej bloggen. Är i mitt älskade Hälsingland och kör hela förmiddagarna, två till tre lektioner. Man kommer snabbt ner i det lugna tempot som alltid råder här. Sitter och äter underbara bigaråer, har varit nere en vända på stan efter lunch och har nog hittat en bra present till mia och totta. Igår var jag ute på en joggingrunda på 45 minuter, vilket inte är illa för att ha legat på latsidan ett tag. Det är så härligt att göra vad jag vill, känner för. Vad gör jag då? Allt och ingenting. Läser en grymt bra bok, bläddrar i Mias alla tidningar, min Elle och trendbibeln, går på stan, dricker massa, massa gott te, jag kan verkligen inte ha det bättre just nu. Uppkörningen närmar sig, men, jag har inget att oroa mig för enligt min körskollärare, vilket gör att jag kopplar av lite, bara lite. Men snart lär jag vara äckligt nervös. Imorse var det riktigt kallt, känns som att hösten kommer. Nu ska jag mysa med en kopp chai te, min bok och katterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0