Left hook

    Fan kickboxningen kör igång nästa vecka men då sticker ju jag till landet för andra delen av intensivkursen, suck. Får väl vänta med att slåss och sparkas men oj oj oj vad jag längtar efter att banka skiten i säcken och känna adrenalinet rusa när man rullar undan från en krok eller får in en snygg spark. Längtar till och med efter min tränare som kör så hårt med en att man nästan spyr varenda träning, och mina svettiga handskar! Började förra terminen köra med alla vuxna, och då snackar vi inte sparring med gymnasietjejer utan karlar som svettas så det blir pölar under på mattan som kan sparka en till andra sidan salen. Lärde mig mycket av att köra med dom, de blev väl lite paffa när lilla jag på 160 cm vågade mig fram, så kan inte vänta tills jag får börja köra på mattan igen.
     Var på en riktigt jobbig powerwalk i skogen med mickan ikväll, backarna brände rätt hårt i låren. Innan det var vi en sväng i vby och fick med oss en del skoj. Är så jävla kär i linnet mickan köpte, springer nog in och köper ett likadant när jag hämtat ut mina skattepenagr.
      Gosh vad jag längtar efter jonas, har sovit ihop en gång sen skåne, inte mycket det. Har förresten världens sötaste pojkvän, men han är en riktigt kaxig skit så han kan göra en galen fast på ett bra sätt. Älskar honom så det gör ont, kanske jag behöver lite kärleksmedicin?

Här kommer lite skåne bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0