Körkort

Fy fan vad jag är bra ibland, imorse tog jag mitt körkort! Uppkörningen gick hur bra som helst, kan inte fatta det? Men det kommer väl när jag kör iväg själv första gången. Gaaaaaaaaaaah vad skönt! Var på en riktig lång powerwalk efter uppkörningen, en och en halvtimme, större delen i sega uppförsbackar, gick ända in i naturreservatet in vidare mot bolletoppen, läskigt med all varg och björn i krokarna men töntig som jag är gick jag och tralla högt för mig själv i skogen så de skulle höra mig och sticka. Älskar att gå runt i skogen för mig själv, men lite läskigt var det haha. Helt ute i ingenstans på en stig där hur mycket djur som helst brukar ligga på lur. Nu ska jag och mia äta en god lunch, trött och hungrig som jag är. I eftermiddag kommer jag hem till stockholm, åh vad jag längtar efter min jonas famn. På lördag vankas kalas, men först blir det söta sara som firas ikväll, kommer lite sent men men. Får inte glömma att köpa present, tjo hej. Fan vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: mickan

Jaaaaaaaaaaaa FYFASIKEN VA BRA DU ÄR VICKAN!! <3

2010-08-25 @ 13:20:34
URL: http://obsessedwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0