Just for tonight

Har varit full rulle under helgen, jobb fredag lördag. Kräftskiva hos pälskling, blev riktigt roligt men mycket stress och fix och tricks innan. Dans och sköna människor är min melodi för lyckad fest. Lyckades hålla mig på bra nivå hela kvällen och vid fem rullade de sista iväg. Blev överraskad med blommor från mickan som grattis till körkortet, drinkbok och armband från jasmina och även en fin bh. De är så fina mina brudar! Tack babes!
 Städning, tårta, bakishäng blev söndagen och sagan om ringen. Träffade nog den första killen som gillar twilight böckerna och sagan om ringen lika mycket som mig?! Sick. Börjat på Silmarillon, nörd som man är haha. Igår sökte jag jobb och sökte lite fler jobb, och ännu fler jobb. Jag tog en tur till vby där jag framkallade foton jag ska sätta upp och dekorera kalendern med, och nya lyktor också. Därefter bar det av till Worldclass i alvik där det var bodypump med 30 supermorsor. Nu har man inte lite ont i kroppen.

Idag har jag sökt fler jobb och försökt följa upp jobb men ingen svarar ju?! Snart blir det en prommis med mamsen, vi ska hämta mitt körkort, woho! Sen ska vi shoppa, och senare idag ska jag köra afrikansk dans. Här kommer några bilder, ska sticka nu, fler kommer sen. Ciao









Kommentarer
Postat av: Eve

Ååh afrikansk dans, fan vad roligt!! Och grattis igen till körkortet babe, det är du så värd!! Puss!

2010-08-31 @ 16:58:04
URL: http://lindwood.blogg.se/
Postat av: vickan

jaa det är så stört roligt! Tack vad söt du är gumman! puss!

2010-09-01 @ 10:24:28
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0